poniedziałek, 23 grudnia 2013

Merry Xmas!

Witajcie Kochani,

W dniu Narodzenia Bożego
chcę Wam życzyć z serca całego
by smutki zniknęły,
żeby troski zginęły.
Szczęście się ukazało
i zdrowie dopisało.
Karpia smacznego,
prezentu wspaniałego,
uśmiechu na twarzy
oraz niech Was los miłością obdarzy.

Autorka: Jula P

Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do mnie, te święta będą dla Was wspaniałe, magiczne. Życzę również wspaniałego melanżu w Nowym Roku. A także by cały rok 2014 był najszczęśliwszy.
Co do opowiadania ukaże się ono po Nowym Roku, gdyż będę bardzo zajęta. Przygotowania do świąt, do gości w sobotę, sylwka i te sprawy. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.

Merry Christmas!
Julka



Trochę świątecznej grafiki ze śniegiem, którego brak...  Aczkolwiek ja jestem szczęśliwa, bo nie cierpię zimy.c;

5 komentarzy:

  1. JAK MOŻESZ NIENAWIDZIĆ ŚNIEGU? ale mniejsza o to, normalnie kurde wyjdę z siebie i stanę obok, taki mam zryty humor dzisiaj, że nieraz chciałam wstać z kanapy i rzucić telefonem o podłogę, krzycząc ku*rwa gdzie te święta!. Od rana chcę je jakoś poczuć, siedzę teraz przy zgaszonym świetle, z migocacą choinką i słucham na zmianę rmf kolędy i rmf święta albo ding dong Kayah. Nic kurdę nie działa, nic. A to moja wina, bo przez cały grudzień ją odsyłałam gdzie pieprz rośnie, żeby teraz się bardziej z nich cieszyć, a ona chyba mnie posłuchała, ta magia świąt... W tym roku Sylwka spędzam w domu, ale za rok będę miała klasowego *O* normalnie się nie mogę doczekać, jestem ciekawa tylko, czy będzie u gwiazdy gimbazy, która chodzi ze mną do klasy, tyle wygrać. A tak seryjnie, to się z niej wszyscy nabijają. I dziękuję za życzenia, ja Ci je chciałam złożyć jutro, ale masz już dzisiaj: Mikołaja w domku, Upominków ile się da, Cukierków 3 skrzynki, Pięciometrowej choinki, Przed domem śnieżnego bałwana I sylwestra do białego rana!


    (Nie mogę się doczekać Cas, ale poczekam o:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, tak, tak mam na tyle zrytą psychikę i jestem tempa, dziwna oraz głupia, że to cię nie powinno dziwić. xD Ja nawet jeszcze choinki nie mam... Tylko w pokoju na biurku małą... Hahhahaha, ja sylwka spędzam pewnie u moich przyjaciółek w Łowiczu (♥). No ale zobaczymy jak to się potoczy... A co do Cas to ja mam już kawałek, ale niedopracowany i krótki... A w dodatku mam jeszcze do zrobienia 6 i pół zamówienia na bransoletki z muliny. Ehh, moja cierpliwość. Dziękuję bardzo za życzenia. ;**

      Usuń
    2. Czemuś Ty jeszcze tej choinki nie ubrała?! Gratuluję cierpliwości co do bransoletek. Życzę udanego sylwestra ^^. Stwierdziłam przed chwilą, że jestem chora psychicznie, bo mnie nawet prezenty nie cieszą ani icg dawanie, jedynie czekam na kolację, bo chyba będzie coś dobrego :xtak, wiem, dziwna jestem...

      Usuń
    3. Hej może to dziwne, że Ci to piszę, ale źle bym się czuła, jakbym Ci tego nie napisała, więc:przestaję czytać blogi. Przez nie zamykam się w sobie, uciekam od prawdziwego życia. Odchodzę i nie wrócę, wybacz.

      Usuń
    4. Cztery rozczarowania w jednym dniu. Chyba nie może być gorzej.
      "Najpierw oczarują, potem rozczarują"
      Świetne, wspaniałe święta. Jestem tak szczęśliwa jak mało kto. To jest sarkazm jeżeli nie załapaliście,
      Życzę Wam by całe Wasze życie było piękne.
      Być może do zobaczenia?

      Usuń