środa, 18 grudnia 2013

Nominacja do Liebster Blog Awards!

Witajcie Kochani,
zostałam nominowana do nagrody przyznawanej przez inne blogerki "Liebster Blog Awards".
Bardzo za to dziękuję, jest mi bardzo miło!
Bardzo się zdziwiłam, że zostałam nominowana, ale stało się. ;)
Pozwolę sobie skopiować tekst pewnej osoby by Wam wyjaśnić na czym to polega.

"Nominacja od Liebster Award Blog jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania "za dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osób, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Pytania od Tiny Drug

1. Co przeszkadza Ci we współczesnym świecie?‎ 
Przeszkadza mi ignorancja ludzi. Uważają, że wszystko wiedzą, a tak naprawdę znają tylko kłamstwa. Oceniają po przysłowiowej okładce, a nie po tym jaki człowiek jest naprawdę. 

2. Wolałabyś zginąć ratując świat przed zagładą, czy zostać sama na świecie?
Wolałabym zginąć by uratować bliskich. Ważniejsze jest chyba życie miliardów ludzi niż jednej osóbki, która nie jest zbyt wiele warta? Nawet jeśli mam mówić o moich wrogach. Oni wiele mnie nauczyli o życiu i welu nauczą.

3. Jestem magiem, spełnię Twoje trzy życzenia. Jakie byłyby Twoje, gdybyś miała pewność, że się spełnią?‎
Bardzo trudne pytanie... Hmmm... Nie jestem pewna, ale sądzę, że byłyby to następujące życzenia:
~zrozumienie przez innych
~szczęście
~lepsza przyszłość

4. Jak planujesz spędzić sylwestra?
Planuję pojechać do przyjaciółek albo one pojawią się u mnie. Będziemy balować ile się da. ;p
Jeżeli to nie wypali będę siedzieć otulona kocykiem, w grubym swetrze, z gorącą czekoladą i dobrą książką. c:

5. Dlaczego akurat takich bohaterów zawiera Twoje opowiadanie?
Stworzyłam postacie, które sobie wyobraziłam w głowie. Są dokładnie takie jakie chciałam, żeby było. Nie idealne. To mi przyszło do głowy i przelałam moje myśli na klawiaturę. Z początku miały być kompletnie inne, ale coś mi mówiło, że te będą lepsze.

6. Czy jest jakiś cytat, który trafnie opisałby twoja osobowość?
Problemem ludzi nadwrażliwych i niepewnych siebie jest zdecydowane nad interpretowanie wszystkich czynów, słów i zdarzeń jako negatywnie dotyczących ich. Odwieczny strach przed odrzuceniem i wieczne poczucie winy. Trąci to trochę egocentryzmem - świat nie kręci się wokół nas, nie jesteśmy wszystkiemu winni i nie każde złe jest w naszą stronę.
Cała ja.
7. Czy zawsze znajdziesz czas na to, by zajrzeć na blogspota?
Tak, często tu zaglądam. Lubię patrzeć na pozytywne jak i negatywne komentarze. Wtedy wiem co poprawić, a co jest świetne. Nie zawsze piszę, bo cierpię na chorobę o nazwie lenistwo. ;p

8. Z chęcią polecasz czyjeś opowiadania/tłumaczenia?
Lubię to robić. Aczkolwiek nie wiele osób czyta moje wypociny, więc mało ludzi to zobaczy, ale jeżeli opowiadanie jest naprawdę dobre to według mnie warto. Tak właśnie paręnaście postów temu zrobiłam. Poleciłam parę blogów. ;3

9. Skąd pochodzi Twój szablon?
Sama go zrobiłam z przyjaciółką. Jest mało efektowny, no ale cóż nie mogę znaleźć osoby, która zrobiłaby taki jaki chcę... Może ktoś by mi kogoś polecił?

10. Czy Twój blog posiada zwiastun? Kto go zrobił?
Nie posiada. c;

11. Co czujesz czytając komentarze pod rozdziałami na Twoim blogu?
Czuję się wyróżniona, że ktoś to czyta. Sprawia mi to wielką przyjemność, że mogę dla kogoś pisać.

Blogi, które nominuję:
zahipnotyzowanaja.blogspot.com/
no-rules-in-my-world.blogspot.com/
urwany-szept.blogspot.com/
mroczna-tajemnica.blogspot.com/
swiat-dnia-i-nocy.blogspot.com/
so-just-give-it-one-more-try.blogspot.com/
you-and-me-equals-we.blogspot.com/
despotic-fanfiction.blogspot.com/
zemsta-przeznaczenia.blogspot.com/
http://przedmiesciemysli.blogspot.com/
http://black-satan-bab.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Co Cię zainspirowało do napisania takiego, a nie innego opowiadania?
2. Od razu wiedziałaś/eś, że będziesz pisać czy to taki spontaniczny pomysł?
3. Czy lubisz czytać opowiadania innych?
4. Masz wybór dostać wszystko co zechcesz, ale stracisz kogoś ci bliskiego lub ratujesz bliskiego, ale tracisz pieniądze, dom itd., co wybierasz?
5.  Wolisz sprawiedliwą, czasem bolesną, krytykę czy gładkie kłamstwa?
6. Na co zwracasz uwagę najbardziej gdy czytasz opowiadanie?
7. Jak spędzisz święta i nowy rok?
8. Pasje, hobby, ulubione zajęcie?
9. Czy jesteś zadowolona/y ze swojego życia?
10. Jak widzisz siebie w przyszłości? Za jakieś 15/20 lat?
11. Uważasz, że dlaczego zostałaś/eś nominowana/y?

_________

Swoją drogą dodam od siebie parę rzeczy tak od czapy ;p. Kolejna część Zaczarowanej powinna się niedługo ukazać, więc długo czekać nie będziecie.
Dziękuję wam za to, że to czytacie. Mimo, że nie zawsze macie na to czas są osoby, które doceniają moją pracę i pomagają - dobrym słowem, wspomagającą krytyką czy też po prostu tym, że napiszą iż to czytają.
Jeszcze raz dziękuję. Uznałam, że nie będę już ustanawiać limitów typu 4 komentarze - wstawiam. Bo to nie ma sensu. Może, jak wspomniała tu pewna osoba, nie chce im się pisać? Ach wy leniuchy moje.
Miłego dnia kochani ;*

A do tego boli mnie to iż mało osób czyta opowiadanie mojej przyjaciółki (jest zamieszczone na tym blogu pod tytułem Rose). Jest bardzo ciekawe. :>

5 komentarzy:

  1. Cóż, dziękuję bardzo za nominację. Ale trochę szkoda, bo już nie bawię się w tego typu rzeczy. Ale dobra. W drodze takiego jakby podziękowania zacznę w najbliższym czasie czytać Twoje opowiadanie. Bo wydaje mi się, że jestem na tym blogu pierwszy raz. Chociaż mogłam też przeczytać i o nim zapomnieć. Nie mówię kiedy, bo nie chcę potem nie potrzebnych komentarzy, typu: "Obiecałaś, że przeczytasz...." Jak już skończę lekturę, zostawię po sobie komentarz.
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, ja takiego czegoś nie piszę. c; Chcesz to czytaj. Sprawi mi to ogromną przyjemność, że zechciałaś poczytać. Życzę wytrwałego czytania lektury.

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację:) I na razie nie mam czasu, ale gdy znajdę chwilkę to obiecuję przeczytać Twoje opowiadanie. Tytuł zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz ochotę to czytaj. Będzie mi bardzo miło. A kiedy to zrobisz nie ma znaczenia, gdyż przecież się nie pali, czyż nie? A co do nominacji nie dziękuj, po prostu twój blog jest świetny! C:

      Usuń