poniedziałek, 2 grudnia 2013

Pamięć

Heyoo,
musiałam ostatnio napisać wiersz na konkurs i parę osób stwierdziło żebym go tu wstawiła... No cóż, łapcie, czytajcie go i czekajcie na kolejną część Cassey.

I pamiętaj, nie życzę sobie ani komu innemu kopiowania.

Rodzinne tęsknoty?

Wspomnienia rodzinne nękają mnie co wieczór,
Czekam aż przyjdę do dziadków.
Jestem szczęśliwa na pierwszy pozór,
Ale tęsknie patrząc zza nagrobków,
Wspominając piękne czasy,
Ukazując tęskne łzy szkliste,
Myślę by polecieć na wczasy,
By oswoić się z tą myślą, zaiste.
Nie zobaczymy się już nigdy,
Ale wspólnych chwil nikt mi nie wymaże,
Przenigdy!
Dzięki temu tylko zmądrzę.
Zostanę z rodzicami,
Piękna tradycja zmartwychwstanie.
Otoczę się malowidłami,
Z całą rodziną w dobrym stanie.
Lecz jestem pewna, że powrócicie
Na pewno w postaci innej,
Ale będzie o wiele lepiej niż myślicie.
Mimo złości niczego niewinnej,
Że zostałam tutaj bez was,
Bez uśmiechu dobrotliwego,
Te święta zawsze będą przypominać dawnych nas.
Tak jak mnie uczyliście będę robić dużo dobrego.
Wszyscy na to zasługują,
Z całego serca mego
I niech inni mnie nie przekonują.
A ja was i tak w końcu spotkam,
U kresu mojego wspaniałego życia
Nie wiedząc z czym się borykam,
Spędzę z wami ostatnią chwile razem bycia.
Kocham Was dziadkowie.
Zapamiętam wspólne chwile,
A wy weźcie do serca  słowa w tej mowie,
A ja pomyślę o wspólnym cieple domu,  nie wiem ile.
Przypomnę dzień pierwszych urodzin,
Gdy postawiłam pierwsze kroki,
Tyle razem przeżytych godzin.

A teraz zapadnę w sen głęboki.

By Julka

Jeżeli to kopiujesz, nie radzę, lepiej samemu coś wymyślić, a nie kopiować czyjeś amatorskie wypociny. ;3

Pozdroo ;*
Jula

10 komentarzy:

  1. Masz talent, wiesz? Wiersz mi się bardzo podoba, fajnie, że go tu wstawiłaś!~Cassey Pszypadeg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ty się cieszysz. XD

      Usuń
    2. Ja też się cieszę, bo się cieszę. xd i się jeszcze cieszę że ty się cieszysz że ja sie cieszę. normalnie cieszę się X2 szarona ja xd A będziesz jeszcze pisać wiersze i je tu wstawiać? plosie *o*

      Usuń
  2. Twoja ocena na http://magiczne-oceny.blogspot.com/ została wystawiona. Zapraszam do jej oglądnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz ten radosny spam, ale musiałam ^^"

    Uwaga, moi drodzy!

    Właśnie ruszył projekt wspierający wydanie pierwszego tomu mojej serii fantasy "Dzieci Starych Bogów". Jeśli chcecie pomóc, pośmiać się z rudego Wilka albo po prostu sprawdzić, o co w tym wszystkim chodzi, kliknijcie proszę na ten link. 

    Będę też niezwykle wdzięczna, jeśli podzielicie się tą informacją ze swoimi znajomymi - wiem, że to głupia prośba, ale jednocześnie jest to jedyny sposób, by zgłoszony przeze mnie projekt nie przepadł bez echa. Za wszelką pomoc po stokroć dziękuję!

    https://wspieram.to/800-dzieci-starych-bogow-smiech-diabla.html

    Więcej informacji na: www.wiccawart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, bardzo spodobał mi się Twój wiersz. Jest w nim pewna głębia, która mnie urzekła. Spodobał mi się Twój dobór słów i płynność w jego czytaniu, a także rytm, który mu nadałaś ^^
    Hahhah, a także spodobała mi się myszka w kształcie wąsów hahah <3
    "Lecz jestem pewna, że powrócicie
    Na pewno w postaci innej,
    Ale będzie o wiele lepiej niż myślicie.
    Mimo złości niczego niewinnej,
    Że zostałam tutaj bez was,
    Bez uśmiechu dobrotliwego,
    Te święta zawsze będą przypominać dawnych nas."
    Jest takie kochane <3 Twój wiersz naprawdę rozczula :)
    Zaraz biorę się za czytanie opowiadania! Na pewno będę komentować ;)

    tu mnie znajdziesz, jeśli zechcesz szukać -> http://no-rules-in-my-world.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że komuś się to spodobało, jeżeli dalej tak pójdzie to więcej będę ich dodawać. Oczywiście wejdę na Twojego bloga!

      Usuń
  5. Bardzo wzruszający, głęboki wiersz. pisz dalej :)
    pozdrawiam, Mikuś :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy na nasz serwis oceniający tabletki na odchudzanie- https://tabletki-odchudzajace.co.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdź czym jest regeneracja silników hydraulicznych - regeneracja pompy hydraulicznej

    OdpowiedzUsuń