sobota, 7 grudnia 2013

Zobaczymy się

Zobaczymy się.

Budzę się rano o świcie,
Myślę o wszystkim co mi się przytrafiło,
Ależ piękny to dar - życie,
Aż mi się robi miło!

Gdy przypomnę, stare, dobre chwile,
Kiedy śmiałam się bez powodu,
Nawet nie wiem razy ile,
Gdy przychodziłaś do mnie za młodu.

Kiedy robiłyśmy głupie rzeczy,
Bez względu czy ktoś to widział,
To był nasz zwyczaj człowieczy,
Zawsze brałyśmy w tym udział.

A teraz gdy nie ma ciebie obok mnie,
Smutno mi to wspominać.
Bez ciebie nic nie liczy się.
Mogłabym nawet czasoprzestrzeń pozaginać,

By spotkać się.
Ujrzymy się poza światem,
Choćby przez chwile dwie,
Wezmę się do dzieła zatem.

Na skraju góry rozpaczy,
Opadnę w dół wichrem popychana,
Ostatni raz ujrzę mój wygląd prostaczy,
Dzięki temu nie będę już sama.

Zobaczymy się,
Poza niebem,
Zobaczymy się,
Za tym kującym starym krzewem,

Zobaczymy się,
Szczęśliwe,
Zobaczymy się,
Choćby miały nas rozłączyć stworzenia zdradliwe.

_________________________

Napisane z nudów na spontana.
Wiersz z dedykacją dla każdego kto ma przyjaciela/przyjaciółkę.
Jula

PS. Jak myślicie, w moim opowiadaniu, co jest w Sali Złamanych? Co ich spotka? Zobaczą się jeszcze? Przeżyją? Jak myślicie?
Jestem ciekawa waszych odpowiedzi. :p
PS2. Oluś, kończę z bransoletką. -,-

11 komentarzy:

  1. *.* kofffam to <3
    Pewnie inne więzione wampiry, Cassey uda się uciec, następnie uwolni inne wampiry. Przeżyją, Cas jest twarda, da radę !
    Ps2 Jieżeli nie czujesz się na siłach to ok, może kiedy indziej ci się uda! Próbuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie czuję się na siłach tylko mam załamkę, bo ciąglę muszę to pruć... Już naprawiłam tamten błąd, ale dalej coś się w kółko psuje. A mulinka plącze. Eh.. wdech i wydech...

      Usuń
  2. Mówiłam Ci już, że masz talent do pisania? Twój wiersz jest piękny! Kocham bardżo moczno! Na początku od razu wyobraziłam sobie, że to ktoś, za kim się mocno tęskni. Koffam Twoje twory! (Zaprosiłam Cię na zapytaju, ja jestem tam mila2702) wybacz, ale dzisiaj nie jadłam jeszcze słodyczy, więc nie piszę jak opętana, jak zjem to może coś dopiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się uśmiecham jak coś napiszesz, czemu? Nie wiem. Zaraz lecę i zaakceptujęęę. ;ppp Hahahhaha zrobiłam 7 błędów w bransoletce za jednym razem. Tylko ja tak mogę to zrobić. Hahhahahaha

      Usuń
    2. A po co się z nią męczysz?

      Usuń
    3. Bo chce ją zrobić. Moja determinacja jest psze, psze, psze, pszewspaniała. Taka jest moja chora psychika. XD

      Usuń
    4. Aha xd ja bym po minucie rzuciła to w diabły xd jestem leniwa, wiem

      Usuń
    5. A wstawisz gdzieś zdjęcie, jak skończysz?

      Usuń
    6. Zrobione. xD Pośmiejemy się z mojej niedoszłej pracy. ;P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kolejny gal anonim. xD Powiedz, znam cię z rzeczywistości, jesteś kimś kogo znam czy nie? ;p

      Usuń