piątek, 15 listopada 2013

Happy Day

Witajcie kochani :*
Od razu mówię, że kolejna część Cassey pojawi się dopiero w niedziele lub później, prędzej pojawi się w przyszłym tygodniu. Nie będę miała kompletnie czasu w ten weekend. Muszę zrobić parę prezentacji i trzeba w końcu przeczytać lekturę. Tematy z lekcji na kartkówki też same się nie nauczą. Zresztą zasmucę pewnie tylko jedną osobę, gdyż tylko ona komentuje i daje o sobie znać, że czyta te wypociny... Może sobie to odpuszczę? Nie wiem, zobaczymy. Spowodowane jest to także tym, że dowiedziałam się, że dostałam dwie wejściówki na The voice of Poland i nie mogę tego przegapić! Więc nie za szybko to napisze... A tak w ogóle macie swoich faworytów w voice?
Z chęcią poczytam ;p Podawajcie linki także do swoich blogów,  z chęcią poczytam wasze opowiadania, a także inne rzeczy.
Pozdrawiam
Jula ♥.♥

3 komentarze:

  1. zapraszam na mojego bloga http://another-wworld.blogspot.com/ (dawniej everything-you-do-is-magic.blogspot.com nie jest on o 1D ani o JB)
    mam nadzieję że wpadniesz i zostawisz komentarz, jeśli opowiadanie cię zainteresuje
    pozdrawiam i przepraszam za spam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. heeej :) u mnie pojawił się nowy rozdział :)

    //variable-feelings //

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz tak szybko napisze, że z chęcią was odwiedzę, ale dopiero za parę dni, gdyż kompletnie nie mam czasu ;d

    OdpowiedzUsuń