wtorek, 5 listopada 2013

Zawieszenie :c

                        Witajcie, niestety muszę wam powiedzieć, że zawieszam do odwołania opowiadanie o Cassey, gdyż kompletnie straciłam wenę i nie wiem do końca co napisać. Chcę aby te części były idealne, więc muszę pomyśleć, może mnie coś natchnie? Ostatnio mam wrażenie, że te części mi nie wychodzą i muszę pomyśleć co z tym zrobić.
                          Nie wiele osób czyta moje wypociny, więc chyba nie zasmucę was za bardzo. Jest jeszcze drugie opowiadanie...

Życzcie mi powrotu weny :c
Jula

2 komentarze:

  1. Nie nawidze cie jak mogłaś to zrobić ! xD
    By Paputek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pani paputkowa raczyła przeczytać to opowiadnie? Zdziwiona jestem :3
    No już mam taki jakby pomysł, ale muszę go najpierw napisać... Będzie za parę dni

    OdpowiedzUsuń