środa, 20 listopada 2013

The End

Witajcie po trochę długiej przerwie ;d
Razem z Julą uzgodniłyśmy, że zawieszamy bloga. Kompletnie nikt tego nie czyta oprócz naszych przyjaciół, których namawiałyśmy. Na niektórych blogach nie mogłam się doprosić o rewanż i to,  żeby zostawić komentarz. Zawieszamy go na czas nieokreślony. Może tu powrócimy, a może nie. Jeżeli nie podobają się wam te opowiadania to przecież mogliście napisać ;c
To jest wasza ostatnia szansa by pokazać, że wam zależy.
Żegnajcie być może na zawsze
Pełne żalu i smutku
Ola i Jula

12 komentarzy:

  1. eghh, szkoda bo bardzo mnie zaciekawily te opowiadanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee :'(
    Grzywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. yh ty ! ty! ty! jak mogłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. I ty się jeszcze pytasz? Nie będę przecież tego pisać tylko dla jednej osoby, wiesz jakie to denerwujące? Tylko jedna osoba to tak właściwie czyta i chce. To była zresztą nasza wspólna decyzja. Sądzę, że już nikt ani nic jej nie zmieni. Niby jest te 1143 wyświetlenia, ale bez napisania do cb nigdy byś nie wiedziała, że jest kolejna część, bo sama byś nie weszła. Większość tych wejść to są moje, Oli, twoje i jeszcze paru osób. Ale reszta to było wymuszane. To nie jest przyjemne. Myślałam, że może ktoś będzie czytał z własnej woli, a nie, że będę musiała się upominać po tysiąc razy.
    Bardzo było mi tu miło na początku, ale...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ktoś wchodzi na to i czyta to to nie jest wumuszane -.-' a ja przecież nie jestem tb ani olą żeby wiedzieć kiedy to dodajesz i sprawdzam ale zawsze jak to rb nie ma nic nowego
    Paputek

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele ludzi pisze, komentuje, ale to jest tak, że oni skomentują jeden post i już nigdy nie wchodzą. Chyba, że upomnę się parę razy. Często nie czytają. Wchodzą w ramach rewanżu, a nie po to by przeczytać. Nie mam tak właściwie wiernych czytelników oprócz ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiesz tego, może inni to wszystko czytają ale po prostu nie chce im sie pisać komentarzy albo jak ktoś już napisze, że to jest świetne to ta osoba myśli " po co mam pisać komentarz jak tu jest już napisane, że to jest świtne"

    OdpowiedzUsuń
  8. No to w takim wypadku niech tutaj napiszą jeden komentarz, że czytają. Mają tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. No fieciee... ja czytam, czytam, tylko nie komentuję, bo jestem leniwa :P, ale og, og jak będziecie pisać dalej, to ja znowu będę komentować. Plosie *~*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba doszłam do wniosku, że może napiszę... No to strata osób, które nie czytają xDD

      Usuń
  10. no weźcie! Ja tu jestem wielką fanką!

    OdpowiedzUsuń